CUCKOO PRIME X3

CUCKOO PRIME X3

Penapis Air Luar Rumah Terbaik Malaysia. Dengan Teknologi PVDF 2.0 Terbaru.
Air Bersih Untuk Seluruh Rumah.

PERNAH MENGALAMI MASALAH DIBAWAH?

  • Badan Terasa Gatal Selepas Mandi
  • Baju Berwarna Kekuningan Selepas Dibasuh
  • Air Paip Berbau Kurang Menyenangkan
  • Air Nampak Keruh Dan Berkarat
  • Sering Jatuh Sakit Akibat Pencemaran Air
  • Pernah Dijangkiti Virus Kolera Akibat Air Atau Minuman Yang Tercemar

TANPA KITA SEDAR

Tanpa Kita Sedar Bahawa Tiada Siapa Yang Menyelenggara Paip Saluran Utama Yang Membekalkan Air Ke Rumah Kita.
Cuba Anda Bayangkan Paip Bawah Tanah Yang Telah Berpuluh Tahun, Penuh Dengan Karat, Keladak, Bakteria Dan Virus Merbahaya.
Adakah Kita Tahu Bila Kali Terakhir Pihak Berwajib Menyelenggara Saluran Paip Utama Tersebut?

Baca Lagi Tentang Bekalan Air Karat DI SINI.

KENAPA PERLU PENAPIS AIR LUAR RUMAH CUCKOO PRIME X3?

1. TAPIS BAHAN KIMIA YANG MERBAHAYA

Pencemaran air kerap berlaku di negara kita akibat kandungan bahan kimia dalam air tersebut yang akan menjejaskan kesihatan kita. Teknologi CUCKOO PRIME X3 yang terbaru dapat menapis bahan kimia dan logam berat untuk pastikan air disalurkan ke rumah kita lebih bersih dan sihat.

2. MENGURANGKAN KANDUNGAN KLORIN

Klorin sering digunakan untuk merawat air tetapi kandungan Klorin dalam air secara berlebihan akan menjejaskan kesihatan kita. Teknologi CUCKOO PRIME X3 yang terbaru dapat mengurangkan kandungan klorin dalam air dan menghilangkan bau dalam air tersebut.

3. MENAPIS BAKTERIA DAN VIRUS

Kandungan bakteria dan virus akan menyebabkan kita sering jatuh sakit. Antara virus yang sedang menular ialah Virus Kolera yang menyebabkan kita cirit-birit dan sakit. Teknologi PVDF CUCKOO PRIME X3 mampu untuk menapis bakteria dan virus sehalus 0.01 mikron.

4. AIR BERKARAT

Masalah air berkarat merupakan masalah lama yang sering dihadapi di negara kita akibat saluran paip yang telah bertahun lamanya tidak diselenggara. Teknologi CUCKOO PRIME X3 yang terbaru dapat menghilangkan air yang berkarat. Hanya air bersih dan jernih sahaja akan disalurkan ke rumah anda.

5. PAKAIAN LEBIH BERSIH

Anda pernah basuh baju kemudian baju berwarna kekuningan? Itu tandanya air yang disalurkan tidak bersih. Teknologi CUCKOO PRIME X3 yang terbaru dapat menghilangkan air kekuningan dan memastikan pakaian anda lebih bersih setelah dibasuh.

6. BADAN TIDAK LAGI GATAL SETELAH MANDI

Anda pernah mengalami kegatalan badan setelah mandi?. Itu tandanya air yang disalurkan ke rumah anda sangatlah tidak bersih. Teknologi CUCKOO PRIME X3 yang terbaru dapat menghilangkan kegatalan badan lepas mandi kerana air yang disalurkan ke rumah anda menjadi lebih bersih.

KELEBIHAN PENAPIS AIR LUAR RUMAH CUCKOO PRIME X3?

1. TEKNOLOGI TERKINI PVDF 2.0 ULTRA-FILTRATION MEMBRANE

CUCKOO PRIME X3 Teknologi PVDF 2.0 terkini yang mampu menapis bakteria dan virus merbahaya sehalus 0.01 mikron tanpa menjejaskan tekanan air yang disalurkan ke dalam rumah.

2. AUTOMATIC FLUSHING SYSTEM

Didatangkan dengan Timer PERCUMA untuk melaksanakan proses Flushing secara Automatik.

3. CUCKOO PRIME X3 TANPA BACKWASH

CUCKOO PRIME X3 menggunakan sistem OUT to IN yang tidak perlukan Proses Backwash. Air akan dipenuhkan dalam tabung dahulu, air yang masuk dalam membrane akan disalurkan ke dalam rumah, manakala air yang tidak bersih akan dilepaskan keluar dari masa ke masa secara Automatik dengan bantuan Timer.

4. PRIME-X FLUSH SYSTEM

CUCKOO PRIME X3 dilengkapi Teknologi Prime-X Flush System untuk memudahkan penyelenggaraan. Prime-X Flush System dapat memberikan pengguna untuk melakukan Flushing secara manual dan Bypass jika berlaku sebarang masalah pada CUCKOO PRIME X3.

5. REKA BENTUK YANG MENJIMATKAN RUANG

Reka bentuk CUCKOO PRIME X3 sangat kecil jika dibandingkan dengan penapis air luar rumah jenama lain yang lebih besar. Reka bentuk yang kecil ini dapat menjimatkan ruang dan menjadikan kawasan luar rumah anda lebih kemas.

6. CASING STAINLESS STEEL

CUCKOO PRIME X3 dilengkapi Casing yang diperbuat daripada Food Grade Stainless Steel. Kelebihan menggunakan casing jenis ini ialah lebih ketahanan terhadap perubahan cuaca sama ada panas ataupun hujan. Casing jenis ini juga akan mengelakkan daripada berkarat dan anti-bakteria.

7. TIDAK MENGGUNAKAN ELEKTRIK

CUCKOO PRIME X3 menggunakan Sistem Mekanikal dimana tiada penggunaan tenaga elektrik diperlukan.

8. KADAR ALIRAN AIR YANG TINGGI

Walaupun CUCKOO PRIME X3 bersaiz kecil, tetapi Flow-Rate atau kadar aliran air ke dalam rumah sangat tinggi iaitu 2000L/h. Tiada masalah tekanan air rendah jika anda menggunakan CUCKOO PRIME X3.

PEMASANGAN CUCKOO PRIME X3 DI RUMAH PELANGGAN

HARGA CUCKOO PRIME X3

HARGA CUCKOO PRIME X3 sangat mampu milik. Hanya RM 85 sebulan, bayaran selama 5 tahun. Didatangkan dengan servis setiap 6 bulan sekali dan penukaran filter secara PERCUMA setiap 12 bulan sekali. Pemasangan PERCUMA Seluruh Malaysia.

Untuk lebih maklumat tentang CUCKOO PRIME X3, Boleh KLIK LINK DI BAWAH

PROMOSI CUCKOO PRIME X3 DI SINI!

1 thought on “CUCKOO PRIME X3”

  1. Pingback: where to buy social signals

Comments are closed.

Jom Whatsapp Saya
error: Content is protected !!